cazy

Alla inlägg den 22 januari 2011

Av Cassandra Jorbe - 22 januari 2011 11:55

Sitter och kollar på mina favorit humor show "The ana gina show."

Det sänds inte på tv, utan varje trosdag klockan åtta läggs ett avsnitt ut på svt play. Ana gina är en känd bloggare som nu fått ett eget program. Hon har ett par karaktärer som hon gör små humor klipp med. 

Här är ett jätte roligt klipp från showen xD Det här klippet handlar om Bettan.

Av Cassandra Jorbe - 22 januari 2011 11:38

Hallå :)

NU har jag ändrat min bloggdesign för säkert hundrade gången..

Jag är fortfarande onöjd med designen men det duger gott och väl för ett tag framöver. 

Idag ska jag sova är med bästa Clarizan, besök henne på www.claaraolofsson.bloggplatsen.se <3

Tyvärr visade det sig att beställningar inte tas på helgerna så min glee film kommer inte fören på måndag eller tisdag typ, samt mina kläder. "snyft"

Nu sitter jag och väntar på Clara Blara och myser med simson framför teven, han ligger och spinner så nöjt. ^^

Ha en bra fortsatt daaag!

Bloggar senare på kvällen, hejdoo♥

//   

   Min mullgull söta lilla katt

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hei♥
Den här bloggen handlar om min vardag och mina intressen, samt en massa annat random

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards