cazy

Direktlänk till inlägg 22 januari 2011

Mys mys, vänta vänta.

Av Cassandra Jorbe - 22 januari 2011 11:38

Hallå :)

NU har jag ändrat min bloggdesign för säkert hundrade gången..

Jag är fortfarande onöjd med designen men det duger gott och väl för ett tag framöver. 

Idag ska jag sova är med bästa Clarizan, besök henne på www.claaraolofsson.bloggplatsen.se <3

Tyvärr visade det sig att beställningar inte tas på helgerna så min glee film kommer inte fören på måndag eller tisdag typ, samt mina kläder. "snyft"

Nu sitter jag och väntar på Clara Blara och myser med simson framför teven, han ligger och spinner så nöjt. ^^

Ha en bra fortsatt daaag!

Bloggar senare på kvällen, hejdoo♥

//   

   Min mullgull söta lilla katt

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cassandra Jorbe - 11 mars 2011 14:37

Ja, det var ett tag sedan jag bloggade! Mina kompisar har tjatat lite om att jag ska börja igen. Yeh Sure, here we go :D Så nu är bloggen officiellt aktiv igen, och jag ska försöka skriva varje dag. Ska också fixa en ny bloggdesign för att fi...

Av Cassandra Jorbe - 27 januari 2011 17:45

Hade igen lust att blogga igår.. Jag frös som en tok och hade skit ont i rumpan. Det var grymt kallt att rida i en timme. I vanliga fall brukar det bli en och en halv timme men det blev för kallt. Och Nesz fick överskotts energi och bockade av mig ...

Av Cassandra Jorbe - 25 januari 2011 20:00


Idag bar det av till stallet. Skulle egentligen ha Tobbe men Ewe och jag bytte så jag tog Idun. På bilden ser ni Idun och Cassandra, min stallkompis. ;) Imorgon är det hoppning då ska jag ha den här bråkstaken, but i love him!    Han vägrade a...

Av Cassandra Jorbe - 24 januari 2011 14:24

Nyligen när jag kom hem från skolan såg jag att min film låg på köksbordet. Jag började då skrika: OYES MIN FILM! Helt utan att tänka på att min mamma jobbar hemma och min katt inte gillar höga ljud. Ooops, dumma mig.   Nu ska jag i alla fall bed...

Av Cassandra Jorbe - 23 januari 2011 15:50


   Hei hei, idag kommer en ny "kategori" som tänkt ett litet tag på och nu kommer den ut i bloggen. I denna kategori har DU möjlighet att fråga vad som helst. Jag kommer försöka svara så ärligt som helst så längd det inte är något för personligt...

Presentation


Hei♥
Den här bloggen handlar om min vardag och mina intressen, samt en massa annat random

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards